27 november 2008

Go west

Åkte alltså till Göteborg idag då det imorgon är dags för FokusRom-semiarium. Lyssnade på soundtracket till Hedwig på väg upp, för jag vet inte vilken gång i ordningen. Efter att ha åkt hem och lämnat mina saker (min packning för två dagar är inte okej, att jag aldrig lär mig osv) träffade jag Suss och baby Hjördis med vilka jag tillbringade stora delar av dagen; långlunch, fika och promenad. Sedan gick jag en sväng på stan och shoppade saker inför lördag innan jag blev akut trött. Hann inte sova mina åtta timmar i natt och var således tvungen att powernapa innan kvällens middag. Jag och föräldrarna gick till Taras för att fira vissa doktorandtjänster och jag halvligger just nu i min favoritfåtölj, proppmätt efter en fantastisk vegetarisk mezetallrik.

Inga kommentarer: