30 december 2008

We look so good together

Det var verkligen jättemysigt ute i skärgården. Vi lagade mat och såg på film och jag lärde Vera att använda nagellack istället för tuschpenna, känner att det ingår i min roll som ball storkusin, innan vi pratade lite om att man får gifta sig med vem man vill. Nästa morgon tog jag färjan in från en frostig ö till stan för att äta den traditionella frukosten på Egg & Milk tillsammans med darling Charlotte, lika trevligt som alltid.

Efter bagels, pannkakor och blåbärssmoothie gick jag en snabb sväng på stan innan jag åkte hem. På kvällen bjöd Felicia mig, Pegah, Karin och Karolina på middag och jag tillbringade några flamsiga och härliga timmar tillsammans med mina gymnasietjejer. Vid ett tillfälle var vi tvungna att titta i Felicias gamla album som var fullt av bilder på fester, festivaler, drinkkvällar, demonstrationer, hockeymatcher, hångel (herregud att vi seriöst fotograferade det) och fantastiska infall som jag och Felicia tänder rökelse och mediterar i skolan eller låt oss klä oss i vitt och dansa som älvor på ängen (vilket vi gjorde, gravallvarliga).

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också bilder på hångel! Det är så sjukt roligt! Dock endast andras.

Lovisa sa...

Är det ett mogenhetstecken att man inte längre fotar sånt? Speciellt inte andras och sätter in i album?

Anonym sa...

Min kommentar på rubriken är för övrigt: Vi två hör hemma, i ett rum med inga andra.

Lovisa sa...

Touché baby.