02 december 2008

Try and tears us down!

Jag inledde lördagen med en frukost på Grand tillsammans med Camilla och Therése som överlämnade de fina presenterna ljusblå Margaretaskål och arkeologiskt kit (det är typ en stor hård sandklump man kan gräva fram en dinosaurie ur. Det kommer inom kort vara sand över hela mitt golv). Därefter åkte jag till Malmö för att förbereda festen vilket bland annat innebar att bygga upp en Berlinmur av flyttkartonger, blanda drinkar i regnbågens färger och snitsa om till temaenlig outfit.

Åh, vad roligt jag hade! Och så många fantastiska (och snygga!!) vänner jag har! Hjärtat svämmar över. Ett litet extra tack till Annchen, Kicki, Elin, Charlotte och Tomas som rest långt för att vara med. För att bevisa mina vänners fantastiskhet kommer här exempel ur presentskörden:

En stor, guldmålad, kerub, ett ljusblått DIY-kit, en korg full av julgodis, choklad och verktyg (Tomas vet hur man kombinerar), armband, ringar, brosch, en tavla och ett pimpat L. Böcker om Rom, ekonomi (tack Daniel, jag förstod repliken) och sjömän (Rom, snygga män och marina motiv är ju trots allt tre starka intressen), praliner och diverse alkoholhaltiga bubblande drycker, den exklusiva Göteborgsupplagan av Monopol, en fjäderboa som även är en ljusslinga, en adventskalender och en kalender med en snygg naken vegan varje månad, en italiensk scarves, kokosprodukter från Lush, specialimporterade Jelly beans med kokossmak och en liten blå klockradio.

Efter den sista låten dansats och alla gäster gått hem hade jag ett mycket fint moment med mig själv då jag satte mig i soffan, iklädd lösögonfransar och pyjamas, och drack mjölk, åt tårta och öppnade presenter.

Titta, ett stort paket med mitt namn på!

Mitt härliga presentfönster. Tack alla, för allt!

Inga kommentarer: