02 december 2008

Vuxen?

Imorse åkte jag åter tillbaka till Göteborg (har sedan i onsdags tillbringat ungefär fem timmar hemma hos mig själv, därav tystnaden) där jag just nu befinner mig, nybadad (återigen; jag är beredd att ge upp åtskilliga kvadrat för ett badkars skull) och nöjd. Jag och pappa hade idag ett möte med familjens personliga bankman inför ett eventuellt lägenhetsköp. Så nu har jag snart både jobb och lånelöfte och imorgon fyller jag 25.

Det känns skönt att ha allt ordnat, den eventuella vad ska jag göra med mitt liv-krisen är avblåst, det är nästan så att jag håller på att reagera tvärt om. Vuxenpoängen trillar in och jag funtar på en sista minuten till Thailand och hångel med 19-åriga backpackers som motvikt

2 kommentarer:

Lina sa...

do it do it! gör det för min skull!

för hade jag gjort det hade det bara varit sorgligt.. suck.

Lovisa sa...

Det hade det väl inte? Du kan väl följa med? Ja! Lina & Lovisas holiday of fun!