21 december 2008

Ensambarnet

Igår tog jag det mest lugnt innan jag gick hem till Emma och i blåsten tänkte på hur nära vi kommer bo när jag flyttat. Hos O:et fick jag en födelsedagspresent i form av ljusblå rosenörhängen, mycket fantastiska. Därefter fortsatte jag hem till Johanna för glöggmys tillsammans med Gustav och Anna-Karin. Vi tittade på lägenheter och jag visade mig och ja, det känns surrealistiskt att jag faktiskt äger den. Surrealistiskt men bra.

Hos Nya fick jag ytterligare två födelsedagspresenter; en babyblå top med Ensambarnet tryckt i guld och en matchande kungsblå tygkasse med likadan logga. Delar av min bekantskapskrets tycker nämligen att det här med att jag inte har några syskon har givit upphov till vissa, uppenbarligen underhållande, karaktärsdrag. Även om jag vidhåller motsatsen så är mina nya produkter helt underbara. Ensambarnet - den nya Hästpojken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, aaah, så mycket att säga.

Anonym sa...

Ett ord: nypon.