15 december 2007

Pyssel

Däremot kände jag mig sådär upplagd för att gå upp och göra viktiga saker halv åtta imorse, så jag strök det och sov ett par timmar till. Idag har jag varit hos Karin och pysslat hela dagen (vad måste av julklappstekniska skäl förbli hemligt) såå roligt. Herre min gud, Karin har och kan pyssel. Har redan fått många nya idéer och ser framemot en ny date efter jul.

Ikväll tänkte jag vara stillsam, men känner mer och mer att jag hellre hade befunnit mig på Inkonsts dansgolv med ett glas bubbly i handen istället för att vara tipsy på glögg framför datorn. Tänker trösta mig med Little Britains julspecial. Cheers!

3 kommentarer:

Pingvinkvinnan sa...

Jag antar att du har läst "Vit som marmor" av Carina Burman eftersom den innehåller saker du gillar: Rom, arkeologi, latin, italienska, underfundiga formuleringar... annars så är det dagens boktips från mig. Jag har bara läst ett kapitel men jag blev fast efter första meningen så det ska bli skoj att se hur den slutar. Jag tror jag ska leta upp boken om samma huvudperson som utspelar sig i London med. Ha det fint! /Rebecka

Lovisa sa...

Nej, det har jag inte, men det låter definitivt som om den ska sättas upp på önskelistan. Stort tack för tipset!

Pingvinkvinnan sa...

http://www.bokus.com/b/9100109371.html (baksidetexten). Jamen vad bra att du inte har läst den, då har du något att se fram emot! :) ha det bra, nu ska jag plugga vidare.