28 december 2007

I love shoes, bags & boys

Träffade lovely Charlotte vid tio imorse för brunch på Egg & Milk. Charlotte bar the official MCA casual suit som hon fick av mig i julklapp, själv har jag en likadan fast blå. Efter brunchen skulle jag fixa ett par saker på stan och Charlotte hade en bokning, men vi lyckades ändå springa in i varandra på NK ett par timmar senare och vi tillbringade därefter eftermiddagen i olika affärer. Jag köpte en ny ljusblå kalender för 2008 och en blåvitrandig klänning som känns väldigt mycket Bohuslän. Vill man se hur det ser ut på underbara Egg & Milk kan man titta på ett inredningsjobb som Charlotte har gjort här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Love you! Tusen tack för den som alltid fantastiska länkningen. Jag är för övrigt mycket exalterad över mina inköp, framförallt jeasen och stövletterna, funkar perfekt! Puss!

Lovisa sa...

Är också mycket exalterad över gårdagen och the MCA fantastiskhet. Love you to sweetcake, puss!