19 december 2007

It ain't all roses

Ambitionen att fokusera på studier istället för julklappar går sådär. Men nu ska jag i alla fall åka hem till Kristina för att bli bjuden på middag. Sweet.

Kan förövrigt inte riktigt skaka av mig nattens dröm; jag levde lycklig tillsammans med ett gammalt hook-up och våra be-då-rande rödhåriga barn då jag plötsligt insåg att de alla var vuxna dvärgar. Hello hey mitt undermedvetna, vad försöker du säga mig?

18.43: Hittade precis tusen kronor som jag glömt bort att jag gömt i min plånbok.


3 kommentarer:

Kristina sa...

Hahahahahahha!

Kanske är det så att du eg vill utöva den gamla Italienska idrotten: kast med liten dvärg?

Nu ska jag laga mat.

Lovisa sa...

Minns att jag i drömmen narcissistiskt nog var mycket nöjd med att de var rödhåriga. Fatta antiklimax när de sedan visar sig även ha rött skägg...

Love u!

Anonym sa...

Röda dvärgar, trevligt..

Du kanske vill vara med i en gemensam drömlogg som jag startat? Målet är att hitta andra som drömmer liknande drömmar som dig. Kolla gärna: www.dlogg.se