25 december 2007

Dagens drinktips

Jag går av tradition inte ut på juldagen. Min Göteborgsuppväxt innebär inte karatefylla på det lokala stadshotellet, även om man skulle kunna tänka sig att snöra på sig Conversen och gå till Sticky Fingers för att dricka billig öl och dansa till britpop som reunion, men nej juldagen för mig är att aldrig lämna pyjamasen. Men då jag vet att flera av er ungdomar går ut idag och då jag även vet att vodka och julmust inte är en höjdare kommer ovan ett fantastiskt gott juldrinktips.

4 kommentarer:

Lina sa...

jag är helt på din sida! jag har gått ut en gång på juldagen tror jag, annars håller jag mig hemma. idag har jag legat i sängen heeela dagen, bara ätit ostbågar, chips och joltcola, samt nästan läst klart tidsresenärens hustru som jag fick igår.

Lovisa sa...

Juldagen är ju en av de bästa dagarna på året... Fast jag gillar annandagen också, yay shopping!

Pingvinkvinnan sa...

Oj, jag som är från en håla gick ut med mina två systrar i går så jag tänker nog inte byta om från pyjamasen IDAG i stället. Jag har en härlig julklappsbok här bredvid mig som bara ligger och väntar. :) ha det fint!

Lovisa sa...

Det låter härligt det också! Som sagt är jag alltid hemma på juldagen och shoppar på annandagen...