03 september 2007

Så uppstyrd i det blå

Igår låg jag framför TV:n och försökte övertyga mig själv om att se på Fab 5 när de var i Caesars Palace i Las Vegas är en del av min utbildning, men idag däremot har jag varit effektiv på riktigt, älskar när det händer. Följande har blivit uppstyrt:

En plan över Framtiden har gjorts
Gårdagens artikel har fått en sista översyn samt bildtexter har skrivits
Valberedandet har planerats
Mat har handlats
Valberedningsmöte har hållits
Biljetter till Athen har bokats
En latinfestival har fötts i tankarna
CSN har fixats
Räkningar har betalats
Alla stjärnmärkta mail har besvarats
CV:t har uppdaterats
En redovisning till Institutet har författats

Dessutom har jag sett på Simon i Upp till kamp, roligt att Studentteatern hjärta SVT numera är lika med sant. För att inte tala om mitt och Gustavs karmamoment idag! Oh my, det regnade manna från himlen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Caesars Palace ligger i Las Vegas.

Lovisa sa...

Loves noggranna läsare. Har ändrat.