12 september 2007

The benefit of short legs

Idag trodde jag att jag köpte en klänning, sedan såg jag på kvittot att det tydligen var en top. Gotta love att ha korta ben.

Annars är jag lite upprörd på det moderna konsumtionssamhället av två skäl:

Jag vill ha ett par snygga bruna stövlar utan hög klack för att jag vill kunna gå fort på kullerstenar. Detta innebär inte att jag vill ha rågummisula, MC-boots, cowboystövlar eller någonting som inkluderar pälsbollar. Snälla förstå detta.

Ad libris (bara namnet, lita aldrig på ett företag som inte kan sin latinska grammatik) har skickat mina böcker till Hemköp i andra änden av stan. Varför? Varför inte till ICA precis bredvid mig? Nu måste jag gå skitlångt i högklackat. På kullerstenar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

detta är precis mitt problem! elin

Lovisa sa...

Eller hur upprörande?