21 april 2009

Post

Darling Petter som har vattnat mina blommor har även tagit hand om min post samt sorterat den i pedagogiska högar (tack!) och på grund av min allmänna nyfikenhet var jag tvungen att öppna den med roliga brev när jag kom hem i natt. Hittade bland annat en fin inbjudan, ett gulligt påskkort från lillkusinerna och påskpresenter från MCA. Charlotte har en förmåga att alltid skicka paket när jag behöver lite stöd och uppmuntran, tack raring, jag bar armbandet medan jag föreläste.

This just in: hittade madonnavykort med mopsfrimärke från Åsa när jag kom hem, det är kärlek.

4 kommentarer:

Kristina sa...

vad tyckte du om färgen? visserligen inte guld till, men ändå? kram

Lovisa sa...

Jättefint, verkligen! Gillade det transparanta!

Charlotte sa...

Åh, va fint! Va härligt att det kom när det behövdes. Puss!

Lovisa sa...

Blev jätteglad, puss!