27 april 2009

Another day, another drama

Mkay, efter en presentation i 120 (förseningar i schemat, och varför stryka när man kan prata ännu fortare?) åkte jag hem till Sandra och hämtade min tjusiga öststatsmicro och nya växter och fortsatte sedan vidare till mitt andra jobb, det på teatern som jag har haft ett visst dåligt samvete för på sistone. Hursom var det ikväll dags för ledarmöte och efteråt satt jag kvar en stund med administrationen innan jag gick hem och pysslade. Satte på mig mitt jag älskar att äga-pin, kröp upp i fönsterkarmen och planerade hur jag ska inreda vidare. Lyssnade på Radiosporten whilst, vilket ju är mys men inte när Tre Kronor förlorar mot Lettland. Lettland?! Orkar inte detta efter Frölundabesvikelsen.

För övrigt åskar det ute. Detta förstod jag av statusuppdateringar på Facebook, själv trodde jag att det var ovanligt många som drog sina väskor på väg till centralen. Bra där.

Inga kommentarer: