09 mars 2009

Tid

Idag har jag tänkt mycket på ställtid. Jag är ofta effektiv när jag väl gör något, så om jag bara kunde minimera min ställtid så vore det bra. Få saker är så frustrerande som känslan av att halvgöra något, tillståndet mellan arbete och slösurfning. Tänkte pröva några nya knep imorgon då jag inte har någonting inbokat på hela dagen, bara frihet under ansvar.

Hade visserligen inte så mycket bokat idag heller förutom lunch med Fanni och spelkväll hos Michaela då vi även fick lära oss hemligheten bakom apfelstrudel. I mitt fall blev det mest strudel och inte så mycket spel då jag avvek tidigare för att gå hem till PK och älta lite. Queens of ält, ibland mer välbehövligt än vanligt.

Nu: hårtvätt, hockeykväll på SVT Play (älskar Frölundas vändning) och sedan sömn.

Inga kommentarer: