08 mars 2009

Dekadens

Har haft en jättefin helg. Igår låg jag först i soffan och åt kanelbullar med Petter innan jag åkte till Emma i Malmö. Emmchen, Lotta & jag förfestade på bubbel och absintcocktails innan vi fortsatte till Ich Robot på Retro för tanz, tanz, tanz till fyratiden på morgonen då jag kom hem igen.

Imorse var jag tvungen att sova till tolv för att få allt att sluta snurra och när det väl gjort det kom Elin & Peter förbi och fikade. De avlöstes sedan av Karin, Håkan & Frida och planeringsmöte med Klotet. Nästa projekt blir radioteater.

Nu är jag gäspig men glad och bjuder på några suddiga bilder från igår:


Bubbly

Jag & Lotta


Emma är fab som alltid


Thomas kom förbi vilket var rasande trevligt

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, en kväll med vänner och folköl! Livet smakar bra!

Anonym sa...

HÅ HÅ HÅÅ!

Lovisa sa...

Och som vanligt uppskattar jag att få veta vem det är som kommenterar.

Anonym sa...

Varför? Jag är bara en bråkmakare som hittade här av en händelse. HÅ HÅ HÅ HÅÅ! Ha det bra!