08 augusti 2008

The only one I loved, he was a superstar

Satt bakom en femtonårig kille på vagnen idag som såg ut som en kopia av Henrik Berggren och var helt uppfylld av frågan huruvida de skulle spela Luke Skywalker eller inte. Sörjer lite att jag inte ser Broder Daniels avskedskonsert ikväll (men jag skulle ju egentligen inte vara i Göteborg just nu). Trots att jag inte längre klistrar stjärnor under ögonen känns det ändå epokavgörande, it's an end of an era, som de skulle sagt i Vänner. Men vi som missar kvällens konsert kan trösta oss med att P3 sänder ett två timmar långt specialprogram på lördag.

För övrigt tillägnas inläggets rubrik Charlotte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hjälp! Nu är jag rädd att jag inte kommer ihåg här igen. Vet ju att det är min favvo BD-sång och att vi pratat om något men jag kan för mitt liv inte få fram det... Fan...

Lovisa sa...

Du hade det citatet på din hemsidas startsida, mest för att det var fint, men alla trodde att det handlade om Joakim. Minns du?