20 augusti 2008

Every beat of my heart

Mkey, vad har jag gjort idag? Vaknade, tyvärr med likadan frisyr som Rod Stewart, och insåg att jag glädjande nog äntligen har internet hemma, inomhus. Kollade lite på OS, åkte till UB. Lunchade med Johanna och hade sedan sällskap med henne fram tills biblioteket stängde vid sju. Vi lyckades faktiskt vara disciplinerade i varandras sällskap och jag ser framemot att hänga med min nya PK i veckan. Cyklade hem, hittade två handskrivna brev varav ett inleddes jag vet att du vet att jag vet att du tycker om att åka tåg tidigt på morgonen, därmed är förevändningen avklarad och såg värsta fina regnbågen. Nu lite mer OS.

Ps. Stefan Holm citerar Thåström på sin hemsida; det är ni som e dom konstiga det är jag som e normal, och man måste måste älska det.

Inga kommentarer: