25 augusti 2008

Nytt extrajobb!

Efter dagens pluggpass som gick enligt devisen verbstammen skall förstås och icke blott mekaniskt inläras (oh, all denna uppbyggliga läsning latinet bjuder på!) var jag på intervju nummer två och kan nu presentera mitt nya extrajobb som teater- och musikaladministratör för kursverksamheten på Teater Lukkan!

Jag ska ha hand om allt från fakturor till ledare och i princip göra det jag länge gjort ideellt för Studentteatern och Kåren fast avlönat. Och framförallt ska jag få ge tillbaka lite av allt det jag själv fått sedan jag började med teater vid åtta års ålder. När jag gick därifrån träffade jag en liten utklädd tjej i foajén, såg i henne mig själv och log.

Nu ska detta firas med Moah och måndagsöl.

4 kommentarer:

Kristina sa...

Grattis!

Lovisa sa...

Tack! Tack!

Unknown sa...

Fetgrattis! Det kommer bli alldeles radiant i all sin härlighet. Och så bra!

Lovisa sa...

Fett tack! Tror även jag att det kan bli bra.