15 november 2007

Ynklighetsblogg

Åh jag tycker verkligen inte om att inte må som jag brukar. Igår lyckades jag ta mig till after worken med det hemliga ordenssällskapet, min första aktivitet som nyvald styrelseledamot. Det var verkligen jättetrevligt, men jag var helt slut efteråt. Min nivå på ork just nu är att ligga stilla på rygg och vara trött. Att försöka plugga i det läget är inte helt lätt. Har ställt in nästan alla aktiviteter, men ska ändå försöka hålla seminariet imorgon. Att jag ska få hålla ett högre seminarium har varit bestämt sedan i våras och jag vill verkligen. Även om jag just nu inte har en aning om hur jag ska lyckas prata i två timmar (och då är ändå prata min bästa gren). Funderar helt skamlöst på att bara förbereda frågeställningar och sedan ta del av de andras kunskap.

Saknar min energi, hatar virus.

Inga kommentarer: