19 november 2007

Vecka 49 my love

Idag har jag mjukstartat veckan med att korrekturläsa uppsatsen. Tråkigt, men nödvändigt och hyfsat ickeansträngande. Vidare har jag fått paket av världens bästa mamma. Matercula har skickat saker som är både praktiska och härliga på samma gång; rosa raggsockor med silverglitter och vita med guld, bomullstrosor med spets och varma, mönsterstickade, leggings. Hennes fantastiskhet slår mig hela tiden, dessutom har hon hela veckan lyckats balansera mellan att ömka mig och få mig att känna mig självständig.

I den allmänna rördheten bestämde jag mig för att vara hemma i Göteborg i två dagar för att fira födelsedag och inte bara en som planerat och mamma har redan bokat in massage som present. Så nu kommer jag att fira med lundavänner på söndag, med familj och släkt på måndag, bara chilla i Göteborg på tisdag och så fest på fredag. Vecka 49 kom nu!

Inga kommentarer: