08 augusti 2009

Youtubefest

Igår kom jag tillbaka till Lund en snabb sväng. Efter att ha sprungit på stan och förberett inför morgondagens resa landade jag på Stortorget för öl med darling Åsa som sedan blev till öl på Ariman med Micke innan jag åkte till Malmö, sen men glad. Väl framme hos Andreas A och Munda väntade, på Andreas I:s initiativ, en kombinerad födelsedags- och Youtubefest med alla de bästa klippen och bubbel galore, ett fantastiskt koncept. Temat var lättklätt och jag var tennis i kort vid kjol som Andreas I game, set and matchade med korta shorts och tight t-shirt. Snits! Förutom att jag var barbent med sommarknän*, men jag har ju varit på landet.

Triumviratet var fulltaligt på festen och satt ganska ofta på golvet och hade vår egna lilla allsång eller skrattanfall. Fint. Landade i min säng strax innan fem imorse efter en mycket lyckad kväll.


* Sommarknän = knän med fräknar, skrapsår, mygg- och fästingbett och blåmärken. Kanade lite när jag plockade svamp.

Inga kommentarer: