24 augusti 2009

Gnällblogg

Alltså, jag gillar verkligen teatern och teaterkidsen men herregud vad de tar lång tid att administrera. Nu orkar jag faktiskt inte mer ikväll om jag ska hinna sova, men är stressad över att inte kunna göra något igen förens på onsdag. Och så glömde jag min viktiga mapp inför imorgon på Institutionen, måste ha lagt ifrån mig den när jag stod vid postfacken och måste nu hämta den dödstidigt imorgon. Och så har mitt bokpaket som skulle underhålla mig på resan inte kommit.

Jaja, nu släpper vi det. Tre roliga senaste halvtimmen: Sofias vykort, Moas sms-svar på min fråga om lunch imorgon helt djävla tokperfekt (känner mig i ungefär samma känslofas där allt är starka ord och, i mitt fall, kursiverat) och citatet det finns inga utdöda språk, bara förslöade hjärnor av Carlos Ruiz Zafón.

Godnatt.

Eller vänta. Måste packa.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Zafón har ju bara SÅ rätt. Och det bästa är att det går att applicera på allt. Det finns inga X, bara X hjärnor. Excellent *Mr Burns*

Men däremot måste du ta bort LFM-länken, hallå?!? Vi har splittrats, ja ungefär som Spice Girls. Nu blodgar jag på the original blodge istället.

So long gorgeous!

Lovisa sa...

Jag vet! Här har jag behållit RSS:en på din blogg i hopp om att du någon gång skulle komma tillbaka och blev bönhörd. Loves it! Ska genast länka om.

Och ja, vi älskar citat som man alltid kan applicera och som i all sin dryghet inte går att argumentera emot.

Stay fab darling.