30 augusti 2009

Johan hjärta Lena

Igår gifte sig min kusin Johan med Lena som är en av de mest kreativa människor jag känner så allt var himla fint. Hon hade en Marilynklänning, femtiotalsmake, allt var prickigt eller randigt och med pinuppor och old school-tatueringar i sånghäftet på de färgkoordinerade borden samtidigt som det lyckades vara helt opretentiöst. Såklart var hela familjen där, det är tjockt blod det här.


Jag väntar på taxin...


... tillsammans med mamma.


Suss, Lars och jag tog emot alla, bockade av dem på listan, fotograferade och gav dem bubbel.


Sedan var det dags för vigseln. Conrad var den sötaste marskalken.


Min stilige kusin

Fina, fina Lena

Mamma

Suss

Moster

Morbror

Mamma och pappa


Efter minglet var det dags för middag

Lena blir väldigt lätt rörd, tur att det fanns näsdukar till talet.

Suss och Conrad

Det var dans, dans, dans

Det fanns specialdesignade Lena & Johan-tatueringar, jag kände att det bara fanns ett ställe att sätta den på.

Inga kommentarer: