16 september 2008

OMG did you hear I'm dating a Jonas Brother? It's so hot!

Dearest blog, idag har jag haft en intensiv dag. Var imorse tillbaka på UB och var tvungen att återberätta hela helgen för PK. Är ju van vid att prata med henne varje dag (vilket de sms och det vykort som skickats under helgen kan ha avspeglat). Sedan pluggade jag lite innan det var dags för lunchmöte med Åsa. Eller, lunchen ägnade vi åt att prata om annat, men under kaffet arbetade vi effektivt. Om alla arbetsgrupper hade utgjorts av oss två hade inget fakultetsarbete varit betungande. Hade sedan en powertimme på Athen (skrivaskrivaskriva) innan jag träffade fina Thomas för smoothiefika. Glädjer mig åt att åter ha honom i Lund. Därefter gick jag till jobbet för att intervjua en ny ledare, administrera samt träna min grupp. De var imponerande duktiga idag, men jag har varit tvungen att youtuba Jonas Brothers för att fullt ut förstå vad de pratar om.

Inga kommentarer: