20 september 2008

När jag argumenterar med mig själv vinner jag varje gång

Idag är jag lite trött. Var uppe tidigt för att tvätta, insåg att torkrummet, eller fläkten, inte funkade, despotumlade plagg som antagligen inte borde tumlats och var sedan tvungen att jouråka till jobbet då det kört ihop sig med ledare och nycklar. Passade på att förbereda så mycket som möjligt inför imorgon då vi ska ha kick-off, vilken jag är ansvarig för.

Åkte sedan hem, handlade, bakade en kantarellpaj med grahamsmjöl och västerbottenost och styrde lite. Just nu gäspar jag mest och krockar med cocktailklänningar i mitt badrum, men ska stänga av mobilen och sova mig i form.

Ikväll har nämligen Andreas och Linn inflyttningsfest på temat Fancy dress. Jag borde ta det lugnt då jag måste vara på jobbet senast nio imorgon, men det är ju en fest man vill gå på. Ser framemot att prata med exempelvis Nene och om jag kommer innebär det att Triumviratet blir fulltaligt. Med tanke på Jonas laginsats i somras så kan jag inte banga nu. Och man kan ju alltid gå hem tidigt.

Inga kommentarer: