15 september 2008

Idag börjar Elitserien!


6 kommentarer:

Lina sa...

oj.
jag har ju hört om det här, men jag behövde nog se det för att tro det.

Unknown sa...

Nu är ju inte jag den som håller koll på hockey något vidare, men jag har förstått att det inte gick så bra för Frölunda?

Unknown sa...

Och tack för senast förresten! Har kollat upp det där med den romersk-antika parafrasen på stuckerna i eko-rummet nu. Det står ingenstans VEM som är avbildad, bara att det är tema opera/musik och vatten i någon fin förening där. Jag undersöker saken vidare!

Lovisa sa...

Det syns tyvärr lite dåligt på bilden, men våra tröjar är signerade av hela Frölundas A-lag. Det väger visserligen inte upp gårdagens förlust, men jag är övertygad om att de kittar upp sig och tar hem det här.

Martin: jag är fortfarande exalterad över Stadshuset! SÅ roligt att få se, och som sagt, om du som någon slags personalförmån skulle få välja valfri ljuskrona så...

Anonym sa...

furu is the shit!

Lovisa sa...

Älskar att du, när du ställs inför en bild föreställandes två signerade matchtröjor, kommenterar möblerna. Åh well, det där med designmedvetande i vardagen...