20 november 2009

Glad

Hej på språng! Bra dag idag, bra dag igår. Många värdefulla och kloka synpunkter på seminariet och efteråt. Igår kväll råkade jag spontanshoppa en julkrubba på väg hem och när jag sedan skulle gå och handla såg jag Micke i fönstret på Brogatan och drack således en öl med honom och fick sedan sällskap med att både handla och baka ljusblå maränger.

Idag har jag blivit intervjuad av Hans Modig om hur det är att sitta i Universitetsstyrelsen, har betat av ett gäng mail och måsten och ska nu hoppa iväg för lunch med Carin. Och senare idag ska jag åka till en kennel. Tror att nästa inlägg kommer att skrivas i en liten heliumballong av gullighet.

3 kommentarer:

Kristina sa...

Så ska det låta! Kram

svenske floyd sa...

Brogatan. Jag funderade länge. Inte finns det en gata i Lund som heter så. Möjligen beroende på att där knappt finns någon bro. Men det är ju ett plejs, insåg jag. Gamla Lundia, eller hur?

Lovisa sa...

Just så, Brogatan i Malmö har öppnat en systerkrog i Lund, på Lundia. Goda drinkar och trevlig ölutbud - rekommenderas!