18 november 2009

Elope with me Miss Private and we’ll sail around the world, I will be your Ferdinand and you my wayward girl.

Förmiddagen ägnades åt Områdesstyrelsemöte med budgetbeslut inför 2010, eftermiddagen åt kardemummate och romerska provinser i Mindre Asien och kvällen åt styrelsemöte med teatern.

Efter att två kvällar i rad ha lagt mig strax efter nio är jag återigen i fas med mitt sömnbehov, men idag kom jag på mig själv med att skriva en lapp om att inte glömma att tvätta håret ikväll.

2 kommentarer:

Martina sa...

Haha, sådana lappar måste jag skriva varje dag! Dagens lapp:

* handla mat
* tvätta håret
* gå bort med skräp
* ring XX
* mejla XX
* läs roman

Jag måste skriva upp ALLT, annars glömmer jag!

Kardemummate låter mystiskt. I bakverk är det fantastiskt gott men i te?

Lovisa sa...

Härligt att det inte bara är jag!

Kardemummate är fantastiskt gott, som chaite fast med tydligare kardemummasmak.