29 november 2009

Dag tre

Igår ägnade vi förmiddagen åt de sista forskningspresentationerna och tiden efter lunch åt gruppdiskussioner inför framtida samarbeten och Ragnar, Johan, Mats och jag (och Ida, i tanken) drog upp inte bara spännande, utan också väldigt roliga, riktlinjer för hur vi kan arbeta vidare med romersk politisk kultur.

Uppsalavistelsen avslutades med middag och öl tillsammans med tre favoriter i den eviga ungdomens stad: Moa, Karin och Ragnar.

Moa ett par kvällar tidigare.

2 kommentarer:

MEE sa...

Jag har en känsla av att det där är en av de bästa och sannaste bilder som någonsin tagits i fårga om porträtt av mig. Den har det docerande, hanviftande draget perfekt fångat, likaså en antydan om alkoholens roll i min tllvaro, samt de igennkänningsbara fysiska attributen i lagon dos; hår, boobs, och glasögon.
I must steal it.

Lovisa sa...

Jag är själv nöjd med det, trots taskiga kamera. Vill du ha originalet skickat till dig så säg till! Tack igen för umgänge!