24 juli 2009

Swirl baby

I normala fall avslutas torsdagslunchen med att vi går tillbaka till våra respektive arbeten, men igår avslutades den med en dryg fyra timmar lång shoppingrunda. Vi provade vad Carin kallade för Linggymnastik-kläder och jag fastnade för en svart body med matchande ballerinakjol (swirl baby sa darling C i provrummet) och insåg när jag skulle köpa strumps till lördagens fest att det där med guldtights är rätt snitsigt ändå. Förutom ett par sådana blev det även en liten guldram till min planerade tavelvägg och ett nytt påslakanset eftersom jag dels glömt att jag måste ha med mig det i helgen, dels ändå behöver en uppsättning till då min nya säng är större än den gamla. Var även mycket nära att köpa en plastsvan i naturlig storlek till lägenhet, men lyckades hejda mig. Det har varit fantastiskt att låna faster & farbrors lägenhet och tillbringa en vecka här, men jag saknar min Svan.

Inga kommentarer: