22 juli 2009

... och vi är tillbaka.

Dearest blog, förlåt för denna tystnad, jag skyller på fullt upp och dålig tillgång till internet. Allt är dock fint och vi tar det i ordning. I lördags var det alltså dags för Kristina och Linus bröllopsfest. De små duvorna hade gift sig bara de två en vecka tidigare och vi var således bjudna till den efterföljande festen som hölls i Linus mammas och styvfars trädgård. Efter ett Valerie Solanas-ögonblick på väg dit (jag var sen, stressad och svettig och i ett tillstånd då jag absolut inte uppskattade att två av varandra oberoende män visslade efter mig och lät dem veta det, bara börja bete er, tack) förbyttes allt till härlighet; god mat, trevliga gäster, dans, dans, dans samt ett lätt sentimentalt tal från mig, Linda och Sofia till den nyblivna frun.

Inga kommentarer: