06 juli 2009

Lindas möhippa

I lördags var det dags för Lindas möhippa. I princip hade alla vi brudar som var med träffat varandra förut och det hela kändes nästan som midsommar i Hofterup, men med andra aktiviteter som skattjakt, picknick i Botan, spontanföreläsning om Ingemar Bergman, klättring, simning och middag, delar av dagen var dessutom jag och Karin H galet utklädda. Jag tänker låna Lindas egna ord om dagen, de hittar ni här, och illustrera med Linda P:s bilder.


Dagen inleddes med skattjakt

Picknick i Botan, här Sofia med bubbel


Brudar


Linda samtalade kring Ingemar Bergman

Jag och Linda teaterleker

Middag i Annes fina lägenhet

Linda vid dukat bord

2 kommentarer:

Bella sa...

HAHAHA alltså det är det roligaste jag sett...Ingmar Bergman föreläsningsidén till möhippa. Jag förmodar att hon inte visste om förrän samma dag att hon skulle göra det? Detta är ju en kanonidé! Hur gick det? :)

Lovisa sa...

Nej, hon visste inte om det förens det var dags, dock har hon skrivit uppsats om det innan hon sadlade om till geolog så det gick riktigt bra!