08 juli 2009

Inte okej

Har haft en mycket trevlig om inte helt effektiv dag. Efter kaffe och shopping med Åsa plus Ann som en bonus under lunchen arbetade jag tills Fredrik kom på mig i ett pinsamt ögonblick på Youtube för att sedan ta med sig mig och Ulla till Café Botan, mitt nya stamställe, för fika och avhandlingsboost. Kompenserade genom att jobba sent istället och försjunka i lagerkranssymbolik på porträtt.

Funderar på att skriva ett inlägga om mina pinsammaste favoriter på YouTube. Alltså inte de egentligen ganska klädsamma guilty pleasure-klippen utan de som får en att vilja krama skämskudden, eller som PK sa till mig häromdagen: om det du berättar om just nu hade varit en film hade jag skämts och zappat. Nu var det inte det utan en berättelse ur mitt liv.

Återkommer eventuellt i frågan.

2 kommentarer:

Bella sa...

Haha du är så underbar kära Lovisa. Jag vill veta vilket klipp det var du blev ertappad med. Kramis

Lovisa sa...

Tack kära du, som sagt återkommer jag nog med en lista på skämsinlägg. Kram!