05 oktober 2008

Att döda sina älsklingar

Har haft en lugn söndag. Tvättat. Korresponderat med E. Och med Netta, Özge & Parysa, de brudar som utgjorde det bästa arkeologiska, och vänskapliga, team någonsin, i Monteleone för två år sedan. Med jämna mellanrum bygger vi mailkedjor för att förhöra oss om vad vi gör. Och så har jag fått ett långt och oerhört roligt brev från mamma som i detalj går igenom helgens händelser med släkten. Åh, saknar dem! (Elin! Det innefattade även Björns invigning - saknar också er.)

Och just nu skriver jag klart det sista inför imorgon och dödar älsklingar på löpande band.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Darlingen!

Love the hair cut!! FAB as usual!
Nu tycker jag att det är hög tid för Zenithäng när ingen uppsats spökar. Yalla dig hit bitte! kramar

Lovisa sa...

Tack love! Jag vet, om en vecka eller så bör mitt liv vara betydligt lugnare, ska försöka åka upp till Götet då för Zenithäng eller öl på Andra Lång, saknar dig! Kram!