14 oktober 2008

It was against the law, what mama saw

Efter gårdagens urladdning har jag haft en lugn tisdag. Kristina är här på besök från London och imorse åt vi frukost tillsammans så där som vi brukade när hon fortfarande bodde här. Sedan gick jag hem och fixade lite innan jag långlunchade med Emmchen, lika mysigt det.

Ikväll har jag träffat Maria och Miranda, två vänner från högstadiet, och ätit middag på Piccolo Mondo. Miranda bor i Malmö och Maria var här för att jobba så vi passade på att ses. Miranda hade med sig den killguide vi i sjuan skrev till vår vän Lina (däremot hade hon lämnat hemma den bambastol vi hittade och gav henne i present) och jag är just nu mycket nostalgisk och samtidigt mycket lättad över att inte längre gå på högstadiet. Gud vad skönt det är att vara vuxen och trygg i sig själv.

Inga kommentarer: