03 oktober 2008

Längtan

Idag har PK varit i Helltown och jag har, ovanligt nog sedan Team PK bildades, pluggat hemma. Tillbringade förmiddagen med Baby Ernst i sängen, skrivandes. Gick sedan en sväng på stan och styrde upp diverse; litteratur, uppsatsex, mascara. På eftermiddagen fortsatte jag läsa, jobbade en del och promenerade i ljusblå gummistövlar.

Nästa vecka är tre av mina vänner, oberoende av varandra, i Rom. Har precis skickat mina bästa tips till Charlotte och just som jag började tycka väldigt synd om mig själv som inte varit där på tre månader insåg jag att jag ju faktiskt åker ner om några veckor. Eh ja. Tar tillbaka.

Nu ska jag måla naglarna höströda och se på dokumentär, åker till Köpenhamn tidigt imorgon.

2 kommentarer:

MEE sa...

Eh, vad det bara jag som läste uppsats-sex? Och då genast började spekulera i vad det var, innan jag upptäkte mitt mycket talande misstag...

Lovisa sa...

Jag läste precis det samma, tänkte byta, kom inte på någon spontan synonym och behöll således skrivningen för att sätta igång de kära läsarnas spekulationer.