14 juli 2008

Traditioner

Igår var jag på Klädesholmen för traditionsenligt sommarkalas som igår var lite extra högtidligt då Elin fyllde 25 - hurra, hurra, hurra! Jag som stundtals kan vara hysteriskt traditionell älskar att vi har firat födelsedagar med varandras familjer de senaste tjugotre åren. Tog fina bilder på snygg väninna i solnedgång, men tyvärr förstår jag inte hur man överför bilder från nya mobilen till datorn (jag vet, skamvrå på det) så de får vänta. Riktiga kameran återhämtar sig fortfarande från marmorgolvet i Paestum (läs: jag har ännu inte orkat lämna in den, hemförsäkring, jag menar, hur fungerar det egentligen? *tillbaka till skamvrån*).

Nu är min faster, en släkting som inte bor här om sommaren, på besök så jag umgås med henne även fast jag just nu har smitit undan till mitt loft för att få något skrivet. Som sagt; har en ytterst social släkt.

Inga kommentarer: