20 september 2009

Touch me baby, tainted love

I fredags kom Felicia och lillsis Agnes för att bo hos mig. Vi satt på gården eller i min soffa, drack öl och pratade. Och igår gifte sig alltså Moah och Henrik på Kulturen med efterföljande middag och fest på AF. Jag hade ett fantastisk trevligt bordssällskap, dansade massor, sjöng Håkan i stämmor med Göteborgsligan och log när Henriks mormor och morfar dansade vals till Mansons Tainted Love.

Imorse gick Felicia upp och stekte ägg och potatis till oss, vi fortsatte att ligga i min säng och på soffan och prata och när jag vinkat av dem kom John förbi för kaffe. Därefter gick jag handlade, röstade i kyrkovalet och jobbade lite med teatern. Nu ska jag ladda inför en lätt hysterisk vecka nästa vecka genom att se klart Glappet. Hej, puss, ses.

Inga kommentarer: