24 september 2009

Redovisning

Seminariet gick bra, det var roligt att få förklara vad jag skriver om för även de som inte har varit så insatta tidigare, jag fick många fina kommentarer och konstruktiv kritik. Skönt att ha lyckats hålla veckans dödslinjer.

Shoppade en svart top med rosett och en blåblommig klänning i nästan exakt samma mönster som tapeten i mitt flickrum, kanske borde jag byta stil snart?

Nicolò Dell'unto hade ett riktigt spännande seminarium, roligt att han är visiting i Lund.

Kommittémötet gick bra, trots många viktiga punker och diskussionsvilliga ledamöter lyckades vi hålla tiden (vilket jag tycker är viktigt för moralen) även om de inte verkade köpa moroten hinna hem till Frölundas elitseriepremiär.

Premiären ja, är mycket nöjd med vinst ikväll, och självklart med Forsbergs comeback, trots att han nätade mot oss. Jag vet är att det är den hundrade i ordningen och han inte är i rookieåldern längre, men glöm inte att det är OS nästa år.

Inga kommentarer: