21 september 2009

Hej veckan!

Den här arbetsveckan ska jag: gå på ett måndagsmöte, ett hemsidemöte, en forskningsnämnd, en kommitté för kommittéordförande, hålla i en ledarkick-off, sitta i en referensgrupp, dela ut medaljer, sitta i heldagsmöte med områdesstyrelsen, sitta i ett förmöte med universitetsledningen, hålla i ett förmöte med min kommitté, gå på ett rådsmöte, hålla i ett lunchsseminarium, äta frukost med universitetsstyrelsens ordförande, skriva ett paper, åka på ett internat med universitetsstyrelsen och fira att AKS som ämne fyller 100 år. Lätt hysteri med andra ord, men jag tror att det kan gå. Vecka 39 - nu kör vi!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur hinner du med din avhandling...?!!
Vi ses under Nikes vingar på fredag!

Lovisa sa...

Den hinns med och är det mest prioriterade, dock olika mycket olika veckor (lånar så att säga tid av mig själv). Seminariet på torsdag är exempelvis helt avhandlingsrelaterat.

Det gör vi tyvärr inte då jag är på internat med Universitetsstyrelsen på fredag. Däremot är jag där på lördag, om du också är det. Och om du säger vem du är vill säga, så att vi kan hälsa.