06 januari 2010

Dagen som aldrig riktigt börjar

Åh, min egen seghet idag. Har sett skidor, skypat med Kristina och sedan tagit tag i mig själv och träffat Hanna för att lämna över mina arbetsuppgifter i teatern till henne. Jag hinner helt enkelt inte ha ett deltidsjobb vid sidan av, det har varit mitt dåliga samvete under hösten. Men nu har jag alltså avslutat det sista och lämnat över. Jag har verkligen uppskattat att få ta del av föreningen och alla fina människor i den, men jag kommer å andra sidan att sitta kvar i styrelsen så det är inte ett definitivt avsked. Som tur är, de är inte min starka sida.

För övrigt, under gårdagen, som slutade med cosmo på Brogatan, var denna film kvällens stora samtal som har smetat sig fast på min hjärna. Se den och du kommer inte kunna sluta säga Chaaaarliiie.

Inga kommentarer: