26 oktober 2009

Selektiv tidsuppfattning

Är det snart november? Ja. Ska jag på konferens om lite drygt en vecka? Ja. Har jag börjat skriva mitt bidrag? Nej. Måste jag fjärrlåna viktig bok från Uppsala som dessutom är utlånad där? Ja. (Om någon läsare i Uppsala sitter på The Familia Urbana during the Early Empire, snälla, lämna tillbaka den!)

Sed fugit interea, fugit irreparabile tempus, seriöst. Det enda som inger lugn just nu är att jag följde pappa till Malmöbussen imorse och således var på plats halv åtta och har redan hunnit få en del gjort. Men ändå. 26 oktober alltså.

4 kommentarer:

Ida sa...

Don't worry. Ingen annan har heller börjat skriva...

Lovisa sa...

Skönt att höra...

Anonym sa...

I want not acquiesce in on it. I assume polite post. Specially the designation attracted me to read the sound story.

Anonym sa...

Good fill someone in on and this mail helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.