09 mars 2010

Lugn och hets

Lättad efter gårdagens inlämning lät jag förmiddagen bli lugn. Visserligen var helgen avkopplande med kalas på Öckerö som avslutning, men det är ändå skönt att kunna varva ner en dag innan det är dags för nästa prestation. Fast även när jag arbetar som mest intensivt försöker jag hinna med annat också, hade jag inte haft vänner att träffa på konstiga tider hade jag nog i vissa perioder mest ätit, sovit och skrivit. Således rymde de sista dagarna förra veckan inte bara dödslinjehets utan även styrelsemöte med sällskapet, cosmo på Brogatan med Micke och frukost med Petter.

Idag har jag kramat en mycket efterlängtad Åsa som äntligen kommit hem från sina tre veckor i Thailand och tagit en snabb, men trevlig, fika med min förra kursare Sara på UB som nu har återvänt till antikstudierna och talat om Rom.

Nu ska jag få iväg ett par viktighetsmail och sedan träffa Micke för att gå och se Tim Burtons Alice i underlandet.


Inga kommentarer: