17 mars 2010

Hockey

I fredags fortsatte jag att styra, korrläsa, planera inför kommande vecka och sitta i två planeringsmöten, bland annat inför vårens undervisning. På kvällen åkte jag till Malmö för att tillsammans med Micke, Anders, Emma och Emmas pappa gå på hockey och se Malmö ta emot Bofors. Kanske inte den elegantaste match jag sett, men underhållande. Det gladde mig att Malmö vann och gick vidare, främst för att jag vill kunna se elithockey på nära håll. De har nu även vunnit första mötet mot Almtuna och är bara en match från kvalserien!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Almtuna? Bofors? Låter som kval till division 12 för den oinvigde. Ska vi tippa att Linköping slutar före Frölunda förresten? Jag tror vi gör det :)

Lovisa sa...

Du hör ju själv vad jag måste stå ut med! Elitserie i Malmö snart tack!

Jamen då gör vi det. Tippar att Frölunda slutar före Linköping alltså.