23 februari 2010

Annars då?

Jorå, jag har:

* ätit semmelfrukost på semmeldagen
* powerfikat med Elisabet och pratat inskrifter
* förmött med rektor
* suttit i heldagsmöte med universitetsstyrelsen
* it-utbildat mig vilket känns väldigt 90-tal men som nog är bra ändå
* varit på boksläpp
* ätit tårta
* suttit i gemensamt nämndsmöte, styrelsemöte och två kommittér
* insett att de flesta möten ofta förläggs samma vecka
* insett det ännu mer när jag samtidigt skrev klart två paper
* skrev ändå klart två paper
* kollektivt bestämt att doktorandresan ska gå till Istanbul
* lärt mig baka riktiga american chocolate chip cookies av två experter: Carole och Ulla
* varit den enda på Glorias iförd matchtröja, under hockeymatch
* gått på stan med Micke, Emma, Anders & Anna, köpt snitsigt guldramad spegel och fikat på Nesta
* ätit frukost på samma ställe
* skrattat mig till kramp hos Johanna
* lagat söndagsmiddag och matlådor med Micke
* i övrigt fullständigt ignorerat mitt hushåll förutom en despotvätt

Osv.

Sa jag att jag har sätt rätt mycket på OS också?

2 kommentarer:

Martina sa...

Oj, vilken fullspäckad vecka! Det låter som om du lever ett roligt och omväxlande liv.

Lovisa sa...

Jag inser att jag gör rätt mycket när jag stolpar upp det så här, men du har rätt, livet är roligt och omväxlande.