02 april 2008

God, if this ain't love!

Gimme gimme pretty plz.

9 kommentarer:

Anonym sa...

ROMA!!!
NO_CAPUT MUNDI

ciao
vito

Lovisa sa...

Scusami Vito, ma te conosco?

Anonym sa...

ciao lovisa!!
no!!,
scusami se disturbo il tuo blog?
sono giunto per caso facendo una ricerca sulla festa di santa lucia in svezia!
cosí ho trovato una bella foto sul tuo blog!!

grazie

sono un appassionato della svezia!!
;)

buona giornata
;)

ciao ciao
vito

Anonym sa...

Åh, jag hade en likadan upplevelse häromdagen utanför slottet då det kom en rosa sådanhär åkande, med massa typ rosa detaljer dessutom...

Det är för övrigt jag som googlat mig hit på Var får man gratis shots? Jag börjar varje morgon med att söka på detta. Jag känner att det är den största frågan jag söker svar på här i livet. /Charlotte

Lovisa sa...

Åh det hade varit fantastiskt MCA om vi hade haft varsin; du en rosa och jag en blå. Kan mycket tydligt se det framför mig.

Vad skönt att jag inte är ensam! Jag brukar varje morgon spana in en lämplig man och sedan ägna dagen åt att få honom att bjuda mig på shots. Det här med mina fans och stalkers är en myt, egentligen är det tvärt om.

Anonym sa...

Ooooh! Pretty!

Det står en hallonröd sådan någonstans i mina krokar för jag ser den nästan varje dag nu när det är vår och jag suktar!

Lovisa sa...

Den är helt fantastisk och får mig glatt att vilja bortse från att jag varken har körkort eller koll på några som helst trafikregler...

Anonym sa...

Det roligaste är ju hur sjukt skabbigt det hade varit att be om just shots (gärna sådär ospecifierat) när någon frågar om de får bjuda på en drink./charlotte

Lovisa sa...

Åh nästa gång någon vill bjuda mig på en drink ska jag be om en lakritsshots "gärna en som inte smakar så mycket sprit men som man ändå blir full på."