10 september 2008

Dea ex machina

Idag har jag återigen varit allena då PK hängt i Helltown. Har fixat det (nästan) allra sista med uppsatsen (eller det aktuella utkastet till) och brutit ihop över något så skamvråpinsamt som jag inte lyckades ordna att jag nästan skäms för att skriva det här. Men okej, att paginera i NeoOffice är sjukt ologiskt. Fick bryt över att ha lyckats skriva en uppsats men inte kunna sidnumrera den men fick hjälp av min räddande ängel, även känd som Typsvaret.

Har vidare suttit i möte med Humanistlabratoriet och blivit inplacerad i en arbetsgrupp som kan vara den mest fantastiska någonsin. Jag och Åsa ska utreda punkten Optimering av samarbeten. Ni förstår ju själva.

Hade tänkt skriva lite mer ikväll men klockan är över elva, dvs jag vill hellre sova.

För övrigt är mitt jobb världens bästa; de mailar bara för att säga hur glada de är för att ha anställt mig! När det gäller arbetsmiljö ger jag dem fem kejsarbyster av fem möjliga.

Inga kommentarer: