01 juli 2008

Ny frill

Har ny frisyr, längderna därframme är i princip de samma men det solblekta och slitna därbak är uppklippt så allt liksom sluttar fram mot ansiktet. Har tänkt att klippa det så här ett tag nu och när min frisör höll med så bestämde jag mig för att köra. Det ser likadant ut framifrån men känns kortare i nacken, man kan nästan känna vinddraget när man cyklar snabbt. Kanske är det en försenad hyllning till mig själv i första ring när jag började spana på snygga syntare med samma stil. Om inte annat kommer det torka snabbare när jag simmar i sommar. Och växa in sig lagom till hösten.

7 kommentarer:

Kristina sa...

Wow baby! Är det så kort som det sur ut i nacken? Mkt chickt! Kramen

Lina sa...

Fabulous!

Lovisa sa...

Tack! Inte riktigt fullt så kort, men betydligt kortare. Känns väldigt mycket powerkvinna, haha! Kram!

Linda sa...

Mycket mycket stiligt!

Lovisa sa...

Tack, tack, vi älskar alla Emma!

Anonym sa...

Fy van va grymt! Väldigt, väldigt snyggt. Lite femtiotal möter MCA-möte i Dubai på väg ner för trappan från Airbusen med vit Armanikostym och så blåser det lite. Stoneface.

Lovisa sa...

Åh, jag älskar den formuleringen, ska lätt återge den och citera nästa gång någon säger "jag hörde att du klippt dig" - loving the MCA!